2 dec 2010

Tjenaree! Vaknade för en timme sen av att mamma sprang in i rummet jätte lycklig. Hon skulle dra någonstans och sen på utvecklingsamtal. Så jag har nyss kollat på American Xtrem homemakeover ,och nu är det top modell sen ska jag dammsuga nere våningen, Och fixa mig efter det ;) . Mamma har även pratat med min lärare ang min skolgång,  Så jag kanske ska börja praktisera istället! Det vorre skönt för då får jag iallf studiebidraget. Kommer nog börja senare på dagarna då eftersom att jag inte kommer upp tidigt. Och jobba inom smink och hud grej :). Känns väldigt bra faktist. Hoppas på att det blir så ! See You!


2009<3 Onykter, Old and Ugly! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0