Bara för pattes skull!

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
hmm då var jag 6år gammal! Längtade till Jul säkert :)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Var glad, umgicks mkt med tjejerna och hade det bäst! 

3) TRE SNACKS DU GILLAR
LAKRITS,CHEESBOLLS,GRILLCHIPS

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Tenicious D - Tribute,Fuck her gently. nästan alla björn rosenström och mååånga fler :) 

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Ge mamma en massa pengar. Flyttat till en egen snygg,stor lägenhet. Skämma bort mig som fan och ta med vänner på en resa till Thailand! Säg ngt jag INTE skulle göra heheh ojojoj...

6) FYRA DÅLIGA VANOR:
Lat som fan, ciggisar,matvrak,ennu mer lat 

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Umgås med vänner,Festa,lyssna på hög musik och sjunga högt och inbilla mig själv att jag är fett med bra på det,mysa,skratta :D
 
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Uggs , Pällsjacka, helGult, röda chinos, Rosa jeans. (sorry mates! Not my stile..)

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
hihihii :$ ! Virre, data , tv, data , mobil :)

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
ALLA som läser detta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0