FROM DA HO0O0O0O0OD!

Tjenis Penis! Sitter just nu långt inne i skogen och tjillar ^^ . Kom fram runt 5 tiden och sen dess har jag hunnit sätta mig vid datorn och bråka med mina syskon :). Har redan Hemlängtan men det är väl bra endå för då har jag något att sakna och se fram imot sen när jag ska hem :) . Imorgon är det ju Julafton.. Är faktist inte ett dugg taggad på Jul alls.. Men Sofia säger att det ska hända ett mirakel då , Så imorgon ska jag gå på Vattnet och öppna massa presenter wihoo!! Saknar min pojke väldigt mycket faktist :* Längesen vi var utan varandra hihi. Och mottagningen här ute suger röv så det bryts nästan varje gång man snackar i telefon! FETT KUL :D :D . Aaja men ha det så bra för nu ska jag gå och dö hejdå :)



♥ ♥ ♥
jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0