Ja ska klippa hans toung!


Tjenis penis! Nattugglan hääär igen hihi jätte kul. Blev inge festande idag, Utan lät mamma&Pär(mammas kille) Dra ut istället, Så att jag var barnvakt med Viktor åt min lillebror istället. Men det var rätt mysigt endå. Vi käka chips&dipp idag igen och kollade på någon film med B.I.G och 17Again! Sen vart man jätte rastlös och ville dra ut men men vart lite sent så rätt onödigt. Så nu när man har tagit det lungt hela helgen så är jag värd att komma ut nästa helg och ha såå jäääääävla kul. Imorgon ska jag ut och käka middag med Pappa&Syster också! Och sen på kvällen blir det mys med Älskling till beck. Jag ska försöka gå upp tidigt imorgon så att jag inte sover bort hela dagen..Och fett skönt att jag har studiedag på Måndag Yes! Nu ska jag försöka sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0