kul jul

Tju! Blowbella drog precis här ifrån. Och jag sitter här och knarkar loca loca loca..Bästa. Vi har bara tagit det lungt ikväll. Vi möttes vid 7 och gick till Ica Maxi och köpte chips,dipp & Julmusti :* , Sen hem och kollade på CSI. Nu sitter jag här helt själv och är skit sugen på fest. Orkar inte sitta hemma :s Så får väl ta och festa imorgon!! Min pojkvän är hos sin polare och kommer hit om en timme sa han och det betyder 3 timmar.. Så ska väl bara tråka framför datorn under den tiden eftersom att jag inte kan smsa nån som kan möta mig! Aja de va min fredag det have a nice night pussar.


Min 15års dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar

2010-12-05 @ 18:48:55
URL: http://patriciabrejding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0