LUCIA !


Tjatja, Vaknade vid 7 att min Mamma ville att jag skulle med till Båtsmansskola för min lillebror skulle ha luciatåg, men jag kände mig för trött så stannade hemma istället. När hon gick kunde jag inte somna om , Så jag hade kunnat följa med endå.. Har ialf suttit i köket och lyssnat på musik enda sen dess. I helgen har jag röjjt både fredag och lördag. Så igår mådde jag som man förtjänar, Men har haft riktigt kul :). Var även på resturang Dolly's i skanstull och firade Jens 18årsdag. Skit jävla god mat där. Så tar nog det bara lungt nästa helg med filmmys. Dagen ska spenderas med Viktor & Sofia ! Och snart är det loooov :D jippi!


Väldigt suddig bild på Sofia,någon & Missy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0