MÅNDAG

Helluuu! Ledig idag woho! , klockan är kvart i 12 och jag är vaken :D. Gick upp vid 9 imorse jätte stolt. Har käkat och just nu sitter jag och kollar runt lite på datan och kollar på X-man 2 med Mamma&Bebe. Igår kväll hade jag det mys hemma med Jennifer,Sofia&Älskling. Vi käkade massa gott och kollade Natorious B.I.G! Skit bra film. Den handlar om BIG's liv tills han dog. (Den kända stora negern som rappar om ni vet vem det är.) Sen drog Jennifer lite tidigare och älskling somna. Så runt 1 tiden så följde jag Sofia en bit hem och sen gick jag hem och somnade på en gång. Den här dagen känns bra! Hoppas jag lyckas vända tillbaks dygnet nu :) Det skulle va jäävligt bra hehe. Kanske sover hos Älskling inatt får se vad jag orkar :) . Pusspuss


Den här snyggingen sitter snart på min rygg ;) kanske inte exakt den här men i något liknande. Skiter i vad NI säger eller tycker för det är på min kropp den ska sitta i resten av mitt liv och den här är så Min Stil!
SÅ ÄRE BARA!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den var riktigt cool! :)

2010-12-07 @ 15:47:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0