MYSSPYSS

Hello Lovers! Vart en jätte mysig dag igår :) Soffan kom hem till mig efter att hon hade slutat skolan! Jag fixade mat till alla. Sen runt 6 tiden tog jag,Sofia&Viktor bussen till handen, Viktor skulle hem och jag kolla på skor! Så jag och Sofia gick i affäer ett tag och kollade på saker man skulle köpa till Jul&Nyår! Man får ju faktist göra sig överdrivet snygg på Nyår och det ska jag va :). Hittade ialf ett par enkla stövlar med en liten klack och spännen på sidorna.. Fanns inte så mycket val på Din sko så köpte ett par som man kan ha på både fest och fritid. Efter det ringde Madde och ville att vi skulle hålla henne sällskap på Mias! Såklart gjorde vi det, Var jätte kul och träffa lilla madrassen igen hihi :* . Och när hon drog så kom Viktor dit och bjöd mig på en kycklingpizza hihi sötnosen då. Jaja idag åker också min familj till Landet och fixar! & Jag kommer dit imorgon med min Morfar eftersom att vi ska fira Jul och allting där sen får jag se när jag kommer hem! Ha de bra puss


oldie (a) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0