penis

Aaaallåh! Kom hem från Linling för ungefär en halvtimme sedan. Hon klippte som sagt mitt hår. Det vart faktist bra :) Fick bort allt det slitna och lite mer volym och även en snelugg haha :D Tack gumman, Du är jätte duktig :* . Det var jätte kul och träffa henne, Eftersom att vi inte ses så mycket nu för tiden :) . Vi satt och snacka en massa och sen åt jag där. Jätte god mat! Gulasch soppa med vitlöksbröd och julmust muuummsi. Just nu sitter jag och väntar på att Älskling ska komm hit! Saknar min lilla sötnos väldigt mycket. Och sjuuukt vad det är kallt ute! snart Mars och det betyder THAI THAI <3

GE MIG SOMMAR!!



Kommentarer
Postat av: Annica

Vill också ha sommar. :(

2010-12-01 @ 23:00:25
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0