saturday bitch!

Heeeejsaaan! Nu äre så att iza sover endast 7 timmat om natten INTE mer än så man vaknar klockan halv 8 på en lördag jippeeey *väldigt lycklig* . Den här dagen kommer vara lång men bra det vet jag :) . Har sjukaste träningsverken btw! Mina arma ... AAAAJ. Men älskar endå att ha träningsverk för jag tycker det e skönt haha, Det gör lixom skönt ont på något sätt hihi. Idag har jag och Älskling 11 månader :') HELT SJUKT!  För exakt ett år sedan så kännde vi inte varandra direkt.. Vi snackade ibland eller varjedag haha! Sen efter första gången vi träffades så ville vi va med varandra helatiden. Och vi vart tsm på en gång! Det gick jätte fort faktist, Men under hela den här tiden har vi lärt känna varandra så jävla bra att vi kan varandra utantill och det går knappt en enda natt av att vi sover utan varandra. Är så jävla glad att det just blev såhär! Från att typ ha vart varandras hatobjekt så blev vi tsm. Det har funnits massa jobbigt runt om vårat förhållande också. Folk som försökt förstöra och övertala att jag inte är en bra tjej, ''Det finns en bättre du borde ha'' och lalala. Det suger, För dom som INTE känner mig ska inte ens öppna käften för det är så jävla onödigt. Snacka vafan som helst bakom min rygg när du inte ens känner mig så visst! Du inser nog någon dag hur patetisk du varit.
Haha mmmh nu skrev jag av mig det som snurra i mitt huvud. Blir ju värsta boken nu så tjarrråååh :* !


Kommentarer
Postat av: Veffe!

Sää olet kaunis.. Rakastan sinua, pitkä aika sen sist

2010-12-18 @ 13:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0