sjuka tjejen hej

Halsen är tio gånger värre idag! Känns som jag har feber också! hääärligt. Senast idag skulle min Pappa höra av sig också om jag fått snöjobb med honom i stan! Och att jag kanske skulle få börja jobba redan på torsdag! Det är ju imorgon... Så måste vila. Är riktigt taggad inför att jobba så att man kan tjäna massa pengar. Har vart vaken ända sen klockan 6 imorse. vet inte vad som händer med mig, Sover helatiden vaknar tidigt varjedag, Sen är jag vaken ett par timmar sen blir jag helt slut och somnar till sen när jag vaknar är jag lika trött och sover över natten. Håller väl på att bli riktigt sjuk , det är väl det. Jag har ialf haft tråkigt hela morgonen! Älskling sover och jag försöker övertala min granne att laga mat till mig :) .Det var allt jätte väldigt intressanta jag ville säga :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0