Vänner!




Mina närmsta vänner. Finns andra som jag e väldigt nära men som jag inte har lika bra kontakt med längre. Dom här tjejerna är dom få som står kvar och som jag umgås med dagligen. Tjejen på första bilden (Sofia) Träffar jag mest! Vi pratar varje dag, Är vi inte med varandra så är det alltid någon av oss som hör av sig. Vi har kommit varandra väldigt nära det här senaste året och det är jag jätte glad för! Hon är alltid glad, Oftast positiv om allting, väldigt lat och nästan lika bra humor som mig och vi har alltid så jävla kul. Bild nr2 (Madeleine) Vi ses inte så ofta längre! Men hon ringer väldigt ofta och delar med sig av sin glädje. Hon har flyttat ihop med sin pojkvän alex på söder och är väldigt lycklig :) Så då är jag det också. Hon är alltid Glad, Man blir själv glad av att bara titta på henne! En riktig glädje spridare det där! Madde,Sofia&Jag var dom som umgicks som mest det senaste året. Vi tre satt ihop vi var trion . Finns väldigt många roliga minnen som jag alltid kommer att minnas. Bild nr3 (Jennifer) Det är Maddes tvillingsyster! Henne har jag alltid sätt som en bra person, Vi umgicks mycket förra vintern och sen sågs vi inte så mycket under sommaren. Men idag har hon hittat tillbaks till oss igen , Och det är jag glad för :) Hon är också alltid på bra humör. Tror jag aldrig har sätt henne riktigt jävla förbannad. Hon är en riktig partybrud som inte ens klarar av att ligga hemma en hel dag på en vardag ;) Och hennes och Maddes humor är nog den bästa även fast jag inte förstår mig på varför dom tycker deras tråkiga skämt är så kul. Bild nr4(Isabell) Bella! Vi har varit bästavänner ända sen i 6:an. Vi hittade till varandra väldigt fort. Vi har haft våra bråk men blivit sams så fort vi bara tittat på varandra. Vi är väldigt lika som personer och förstår varandra väldigt bra. Hon är en tjej jag vet att jag kommer att ha kontakten med även fast vi har våra perioder då vi träffas eller inte. Hon är en speciell person och folk ser henne mer som ''den dryga'' Hon har sina dagar då hon verkligen är det men det är då hon inte känner att hon inte ''bryr'' sig. Hon är Ärlig,Rolig,Snäll,Snygg och lik mig! Dvs min BästavänDom här tjejerna är guld värda! Önskar dom allt gott för det förtjänar dom. Ska alltid ställa upp för dom som dom gör för mig!
Älskar er tjejer , Tack för att ni finns :D


Kommentarer
Postat av: bella

Åh vad söt du är! :D säger detsamma till dej, älskar dej :D

2010-12-15 @ 14:58:47
URL: http://bellaheinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0