Yesterday



Några av mina presenter! Proactiv ansiktsvård, presentkort H&M, Dvd,Jätte fin klockan från Ur&Penn,chocklad och en as snygg tiger matta som e jätte len och mysig :* Plus att jag ska få pengar och bashögtavlare ;) !


Hela receptet från Proactiv! Blev jätte glad, Känndes nästan som jag skulle gråta. Har haft jätte problem med min hy i flera år och har verkligen testat allt för att porer/finnar ska försvinna men det har inte blivit någon bättring. Hoppas det här hjälper! Det verkar bra för har endast använt den i en dag och imorse när jag vakna kännde jag redan bra resultat på len baby hud :* Det ska tydligen bli ett bra resultat från 3-6 veckor! Så hoppas på det bästa :)


Selma&Missy gullisar


Denicefis


Snygga jag & Min snygga morsa!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0