hello!

Som ni kanske har märkt så skriver jag bara lite då och då när jag har lust.
Igår var jag ialf på Grönan :) Åkte dit med mamma.brorsan,denice och hennes polare, Det var rätt kul men varmt som fan. Man känner också att man har tröttnat på dom där karusellerna :p Men rätt kul vare endå.
Pär mammas kille hämtade oss därifrån och körde hem oss. Då drog jag till Jens och satt där med han och Samuel, & Linus kom efter ett tag också. Sen kom Älskling då duschade jag sen käkade vi och efter det kom Madde,Sofia & Ernesto utanför mig och satt här ett tag tills dom skulle hem. Och då drog jag och Viktor hem till honom med.

Idag är det fredag och då får man väl se vad som händer! Hoppas på en kul kväll. bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0