pimpi

korkad kväll mm aa ja! Sofia kom hit jag fixa mig lite fort vi drog ut träffa tvillingarna ena drog hem och den andra till sin pojkvän. Jag och Sofia träffa Patrick och en till snubbe , så drog vi till Norrbybadet och kollade på när putte bada haha. Efter det körde dom oss till söderby igen och vi drog till Jennifer och höll henne sällskap! Linnea va även där. Så vi satt bara och chilla , snacka en massa och tog det lungt. Sen vart jag hungrig så ja drog hem till grannen o
ch käka, snacka med Älskling i telefon i några timmar. Saknar han som fan.. Hatar att sova ensam. Men får väl njuta av min stora säng inatt.. hehe.

Imorgon åker jag med brudarna och Solar och Badar på ngt nice ställe. hare brajj jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0