söndag!

Bättre väder idag :) kul. gårkvällen va rätt okej , satt ialf inte hemma och dega även fast jag va trött och mådde illa. Jag drog rätt tidigt hem till Ludret och käka o satt o snacka sen kom Sofia och vi fixade oss lite för vi skulle på fest men sen blev det inte så , satt vi drog till norra sköndal hem till David där han , Viktor, Madi och Edman var. Vi va där i cirka en timma sen åkte vi alla förutom David till haninge igen. Jag ,Viktor,Sofia & Ludret drog hem till Snyggdanne för han hade krök, träffa lite folk där sen gick jag och Viktor hem och sov.
Idag ska jag nog inte göra ngt speciellt. har tvättstuga klockan 7 ikväll Men sen efter det drar jag hem till Älskling och myser. Ha det så braaaaaaaa hejhejdå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0