TRÖTT TJEJ HEEJ!

Inte så tråkigt kväll igår. Alla man kände va på en fest i Ramsdalen som inte kunde släppa in alla dom kände men nästan förutom 2 stycken, plus mer än hälften som dom knappt visste vilka det var. Nu ser man verkligen tydligt vart man har folk.
Blir fett jävla besviken. Vissa har man känt ända sen 1an eller dagis och hållt ihop med i alla år men sen slutar det med att folk ska frysa ut dom ''mindrevärda''  och bara vända ryggen för att man känner att dom inte är på samma nivå. Trodde faktist mycket bättre om dessa personer eftersom man har haft tajt kontakt i flera års tid nu. tycker det är jävligt synd :) .

Men ialf! Jag , Viktor , Sofia & Ernesto va hemma hos mig och väntade på att Madde skulle komma , Som då aldrig kom.
Vi gick från mig till Ramsdalen och snackade med henne sen gick jag , Sofia&Viktor hem till jens som hade krök.
Efter det hem åt och sov :).
Helt Ok kväll faktist men va väldigt besviken på allt. Idag äre Lördag så får se vart jag tar mig ikväll. Have nice day goodbye <3

En äkta vän!  haha så snyggaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0