what a night

haha igår kväll åkte jag Viktor,Edman,Sofia&Madde till norrby och byggde upp ett tält det va helt kaos, eftersom att det började regna och skit. Men tillslut fick vi upp det och gick in i tältet och chilla lite drack öl och snacka. Det var sjukt nice och efter ett tag kom David också. 01.30 tog Edman&David Bussen hem och vi andra sov kvar. Det började åska och blixtra som fan och vi låg helt förstörda i tältet hahaha! Sjuk kväll men jävligt kul endå. Vi somnade vid 4 och vaknade vid 6 på morgonen av att det va fuktit som fan och att man inte kunde andas där inne så vi packade ihop alla saker och drog hem. Fyfan vad skönt det var att Komma hem! Sov då till klockan 2 , och nu känner jag mig helt slut.
 & Shit vad det regnar ute. Blir en chillkväll idag med min älskling hemma hos honom.
Och Har nyss snackat med mina Babes Sanni&Malin Som kommer hem till mig imorgon fet nice. Har saknat dom små stjärtarna. have nice day motherfuckers!


Alborosie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0