11 juni

Seg dag, har verklige bara tagit det lungt hela dagen idag. Tog med mig brorsan och drog hem till Sofia tidigare idag, Käkade hamburgare och taggiatelle och kolla på när min lillebror spelade Tvspel.
Patrick och hans kompis kom dit och va emd oss heladagen och efter nån timma kom Maddan också!.
Jag och min bror gick till ica maxi halv tio och köpte kladdkaka,chips & cola ,
Men är inte ett dugg sugen :S haha.. Viktor kommer hit snart och gör mig sällskap mysigt! Det va ju Skolavslutning idag men kännde inte för att gå upp tidigt och åka till kyrkan när jag endå inte hade några betyg att hämta, Men ska upp till skolan någondag och säga hejdå till alla Lärare :) kmr sakna dom.
Känner inte heller för att gå ut och festa eftersom att jag ska firas imorgon och är helt slut från Balen igår.
Ha en trevlig kväll allihopa puss.

Här kmr lite mer bilder från igår ;)




Resten finns på fb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0