ÄNTLIGEN HEMMA!

Kom precis hem , fyfan vad skönt!
hatar att shoppa , Det e kul när man får med sig allt hem men inte att gå runt i affäer och lökasönder.
Köpte en balklänning massa smycken och 2 par skit snygga skor från skopunkten (klackar) .
Skulle även fått med mig en väska jag ska ha till balen men det orkade vi inte ,Så får ta det imorn elr ngt.
Efter vi hade shoppat lite så satte vi oss vid en grill i Länna Jag,mamma och brorsan och käkade pizza! sen hem.
Nu ska jag damsuga sen kmr Madde och Sofia hit eftersom att jag inte kan gå ut än för att mamma e på långpromenad med hunden och min lillebror kan inte va hemma sj.
Får se vad vi gör , tror jag och Sofia ska jobba me får se :)
Viktor sover hos mig inatt också , myyyysigt <3 hejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0