:D :D :D

Idag är det onsdag imorgon är det torsdag sen äre fredag :D shiiiiiiet vad fort det går.
Igår runt halv 8 drog jag och Sofia hem till Alma där hon och Madde var sen kom lingling. Dom hade köpt 3 påsar chips 2 dipp en gockamolle dipp och 3 och en halv liter cola eller vare va :D hah! Så vi käkade som fan tills vi började må illla och kollade på Paranormal Activity elr vad den heter .. Den va rätt töntig i början men gud slutet jag höll på skita på mig fyfan .. :) Men det vart en mysig tjejkväll ialf sen fick jag skjutss hem av Sofias baba och Viktor kom hem till mig så sov vi hos mig istället :) Han drog för en timme sen kanske , och jag ska snart hjälpa mamma med tvätten. Efter drar jag nog ut o träffar några , hare bäst hej :)

GRATTIS SYRRÄÄN 13 ÅR IDAG !


 lillebror & lillasyster thai04 haha.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0