dadadadidadada

Igår efter jag fick reda på den goda nyheten så åkte jag och Sofia till Sågen
och mötte Tjabbe, Nelly och 2 killar .
Vi drog med dom ner till drevan och chilla i solen med öl och kroggar :) nice som fan.
Efter vi hade suttit där ett tag drog vi hem till varandra ,
fixade oss och drog på krök i tyresö hos per :)
Sen runt 12-1 så drog jag och Viktor hem och sov :) .
Idag har jag och Sofia städat en massa hemma hos henne för vi ska jobba lite där,
Så vi städade rent duschrummet och hyllorna i köket torkade dammsög o massa.
Och Imorgon ska vi fortsätta :) .
Vi har varit i raman idag och badat med lite folk och nyss har jag duschat och skit.
Om ett tag ska vi hem till Tjabbe sen drar jag till Älskling och sover , hare bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0