:)

Dagen började inte alls bra , usch vad jobbigt det var!
Mina sötnosar kom hit och gjorde mig på bra humör igen, Sen åkte vi 3 på Maddans moppe till gropen eftersom Sofias moppe blev baxad inatt stackars :/ .
Mötte Viktor där och vi satt o snacka lite o redde ut lite skit.
Efter det drog jag och Sofia hem till henne puttsade en massa silverbestick och gick ut en låååång promenad med Wiggo och Benny . 
Sen vart vi helt döda, Jag dog i hennes säng i ungefär tio min sen rörde vi oss mot Soffan,
Satt där och bara glodde haha pratade lite minnen , Melina o massaskit.
Sen gick jag hem ungefär kvart i 00.00 Så ringde Älskling mig och vi pratade i en timme ungefär
och snacka om på Lördag för att vi ska fira mig och lite bajs.
Just nu ligger jag i sängen och saknar min pojkvän :( hatar att sova utan honom! .
Jaja, nu måste jag få min skönhetssömn för har en dag framför mig imorgon,
Ska vakna rätt tidigt för kl halv 1 ska jag iväg med Sofias familj för att hennes syster tar studenten så efter ska massa av deas släktingar hem till dom så då ska ja va där o hjälpa.
Hare bra hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0