EY WALLA BRORSÄN VAD HÄNDER

inte mycket ligger i sängen har precis legat ute och Solat med syrran i en timma ungefär..^^ .
IMORGON ÅKER VI :D fan vad taggad jag eeeee! kul det kmr bli :D . Vi ska checka in i arlanda klockan 8 så kan tänka mig att vi kmr åka typ vid 6 elr nått , Sen klockan tio på kvällen går planet Ååååh :'D .
Just nu e jag barnvakt tills mamma kmr hem sen ska vi käka, Då ska ja börja ta fram det jag ska packa med mig , Sen efter det åker jag till älskling och sover med han en sista natt innan jag åker :( kommer sakna honom så jävla mycket! 2 veckor utan han fyfan... klarar knappt av en dag utan honom. Sen imorgon när jag åker har vi 5 månader så får gosa sönder honom sista timmarna innan ja drar.
Kanske ska berätta lite om gårdagen.. Hände igentligen inte något speciellt men va barnvakt medans syrran hade tjejmiddag och då kom Sofia hit och höll mig sällskap sen kom maddan också :D . Madde drog till Alex på kvällen och jag och Sofia drog till ''ChillBänken'' och mötte Viktor :) Vi satt där ett tag sen körde hon hem oss. När vi kommit hem satt vi o prata med Denice och hennes kompisar så det slutade med att vi följde teemo till bussen sen drog vi alla till statoil och köpte chips,ostbågar och Balle ! sen hem åt och sov :) .

Skriver nog ett sista inlägg imron innan jag åker :) hare så bra hejdååååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0