happy b-day to me!

Ohshiit vilken kväll det var igår, inte den jag hade hoppats på menmen...
Jag Madde och Sofia käkade middag innan sen började vi kröka. Jag vart sjukt packad men drack ovanligt fort så de va inte så konstigt :) Sen kom det lite folk jag va helt körd o typ deckade i en halvtimma sen när ja vaknar upp och ska gå ut igen så var det bråk ambulans och poliser utanför mig så jag fatta ingenting. Gick in igen och började städa undan alla fick dra och jag satte mig ner och fortsatte dricka lite, Sen cyklade jag till jennifer och va där ett tag :) Då kom Viktor också och vi gick hem efter en timme ungefär. Idag har jag ialf haft en mysig födelsedag med Sofia&Madde vi satt ute i en park o snacka massa skit sen började det spöregna så vi satte oss under en klätter ställning i typ en timma haha sen åkte vi hem till madde i spöregnet har inte garvat så mkt på
länge^^
haha!
Efter det , gick hem mötte Viktor åt middag med Mamma,Pär,Jens,Murra,Denice,Viktor och brorsan o hans polare det blev grillat , asgott. På kvällen gick jag ut med Linnea&Sofia och vi har faktist haft skit kul fast vi igentligen inte gjorde nånting vi gick runt åkte till brandbergen hämta cigg av Tjabbe och köpte cola och choklad. Eter det drog vi hem  Linnea till sig och jag och Sofia till mig o kolla tv sen drog hon. Nu e jag astrött och vill somna , Viktor och jag ska på bio imorgon kul:) gooodnatt


Saknar dig min sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0