härlig dag

Idag har jag legat i solen heeeeeeeeela dan. Hur jävla skönt som helst. Har blivit lite bränd om kinderna och rätt brun faktist , Förstår mig inte på folk som solar SOLARIUM nu..,.Men aa Sofia kom förbi när jag hade legat ett tag  men satt i skuggan vid datan hah :o . Va barnvakt ett tag med henne fast min lillebror va ute som vanligt så inte så speciellt jobbigt. Sen duschade jag och fixade mig fort och vi drog till maxi och panta burkar haha! Sen mot Tyresö och mötte Sofias ex och hans kompis. Satt med dom ute i solen ett tag sen åke vi och hälsa på hemma hos Madde haha. Och jag kom just hem. Ligger i sängen och saknar min pojkvän jätte mycket. Imorgon är det Fredag och jag hoppas på en sjukt rolig helg. hare bra hej!

'Du betyder sjukt mycket för mig
& jag vill inte ha det såhär.
Jag älskar bara dig och jag hoppas
på att det blir vanligt igen. <3





Gamla tider Sandra jag Nicke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0