today is the day

Shit vad fort det har gått asså, klockan e halv 2 och vi åker om 4 timmar! Börjar bli rätt taggad :)
Fan vad kul vi ska ha. hoppas vi inte dör :). Sa nyss hejdå till Viktor och jaa det kom lite tårar :') jag e rätt över känslig när det gäller att säga hejdå..menmen, tiden går nog fort  endå.
Igår hade jag,Sofia&Madde en sista kväll tsm haha :D madde åkte till spanien imorse och kmr hem några dar innan oss så vi satt hemma hos mig och umgicks med Viktor också :). Ha det så bra i spöregnet i sverige och om jag dör vill jag bara säga att jag älskar min familj,vänner och pojkvän ni är det bästa som finns Tack för det!
Wish me luck ciaooooo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0