..

J:
Hur känns det att börja IV när dina flesta kompisar ska börja nya gymnasium o hitta nya kompisar?
Har du bra självförtroende, och isåfall hur gör du för att få den styrkan osv?
keep on blogging!
Ja jag tycker ju det är mitt eget fel och det är ju synd att jag inte kunde hålla mig i skolan när jag väl hade chansen, Men dom som är mina äkta vänner kommer nog alltid ha kvar kontakten, De flesta ialf. Jag umgås ju inte bara med folk från skolan..
Upp och ner faktist men oftast på topp! Haha jag vet inte riktigt vad jag gör men vafan det väl bara att skita i vad alla andra tycker. Jag trivs med mitt utseende , orkar inte bry mig för det mesta om hur jag ser ut om jag inte ska göra något riktigt speciellt.
Okey


patricia :

här är min fråga :
jag saknar dig, när tänkte du ta dig tid att ses? :)
Jag saknar dig SKIT mycket!!!!!!! Jag har typ tid helatiden.
Ja vi bestämde en dag för nån vecka sen , men du svarade inte när ja skrev till dej :)
Vi måste verkligen ses snart jag saknar dig skit mycket!
 :(


Kommentarer
Postat av: jennifer sandberg

du kommer alltid ha kvar mig iza även om vi börjar i olika skolor :) fast tror det blir IV för mej också !

2010-05-17 @ 13:15:10
Postat av: Iza

haha ja de bra det. Hahah ja vet alla ska typ gå IV så spelar inge roll :)

2010-05-17 @ 20:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0