Gunilla e ganska ful

Heladagen idag har ja bara chillat gaaaaaaaalet !
Vid 8 åkte Jag och Lisa till brandbergen , hon köpte cigg och jag solade för jag tyckte det behövdes, Vi satt och snacka lite skit om allt och inget, skönt.
Sen åkte vi åt varsitt håll hon hem och jag mötte Sofia för att hon skulle få tillbaks sitt busskort.
Just nu sitter jag i min syrras rum med henne och lyssnar på björn rosenström , Jag kollar lite skit på datan och hon spelar Tony hawk på x-box ;D .
Glöm inte att fråga en massa nu om ni vill :) Have a nice weekend seeyah!

 


Kommentarer
Postat av: J

Hur känns det att börja IV när dina flesta kompisar ska börja nya gymnasium o hitta nya kompisar?

Har du bra självförtroende, och isåfall hur gör du för att få den styrkan osv?

keep on blogging!

2010-05-12 @ 09:59:17
Postat av: patricia

här är min fråga :



jag saknar dig, när tänkte du ta dig tid att ses? :)

2010-05-13 @ 00:06:14
URL: http://patriciabrejding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0