hej hopp gummi snopp

CHACHA BLOGGENNNNNNNNN!
Igår drog jag , Soffan&Madrassen  till Norrbybadet och sola käka lite gott och drack sprit :D Efter det drog vi hem till Tjabbe och drack några öl , skit mysigt var det! ;)
Efter vi vart hos han så åkte vi alla hem till Madde och sov!
Hela morgonen så solade vi och badade i tvillingarnas jacuzzi Fett med najz säger ja lixom bara!
Nyss va vi även och GYMMA (FÖR FÖRSTA GÅNGEN) på friskis&svettis haha och nu e jag helt död.
Ska duscha , äta mycket mat .. Sen träffa min kära pojkvän och åka hem till honom :D och myyyysa galet!
Ha en trevlig kväll (även fast ni inte kmr ha lika mysigt som jag tahaWwwW §§)
puss runk kuk hejdå <3



bajs och snyggameey tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0