Home sweet fucking home!

Hemma från landet nu YEES! skönt som fan , blev lite för långt tid ute i ingenstans .. ^^
Men rätt kul hade man ibland endå!
Viktor va med så det vart bättre.

Jag ser att jag fick några frågor ialf , Så hade tänkt att svara dom ;)
Just nu e jag med annelie, hos henne och tar det lungt.
Hon har somnat nu . Och imorgon ska vi göra något kul har vi bestämt :)

<3


FRÅGORNA!

Anonym: är du inte med linnea längre?
Knappt, vi snackar ibland , vi har gliditisär mkt på senaste tiden. Men vi e sånna som tjaffsar med varandra 24/7 . Men när vi ses nån gång ibland så är det bra.
Tror att va behövde lite avstånd från varandra , Men jag saknar det där puckot!
   
Anonym: är du svensk? Finne, för i helvette!
   
simon ögren:vill du suga av mig ?hrde att du e bra på det? säg inget till viktor bara <3
Nej simon böggren jag är tyvärr inte transa.
Klart som fan att jag är. Nej han vet nog redan att jag är det ;)
   
malin: hur gammal är din pojkvän?
har du några syskon?
Han är 95a :) , Ja en Lillesyster som heter Denice ,fyller 13 i sommar Och en lillebror som heter Erik som är 6 :)
   
emma: vart i haninge bor du?
vilken linje vill du gå sen efter du gått iv?
och så måste jag bara säga att du är skit snygg! :)
Norra söderby. Haha, ingen aning.. Tack så mkt :D
   
jennifer: hur många har du haft sex med?
när blev du av med oskulden?
hur gammal är du?
Hela haninge , Vad tror du :s?
När jag var tretton.
15, 16 i sommar.
   
göran med glatt humör!: hur länge har du och din kille var tillsamans ?
brukar du va kåt ?
äre sant att du och tobbe stanze har hemligt förhållande ?
:D:D
Tja Göran med glatt humör :D
4 månader på tisdag:).
Ja men gud ja alltid kåt?!
Absolut jag älskar tranze så mycket.
   
Lisa: vem e typ snyggast i världen?... förutom lisa premberg?
Ingen aning om vem Lisa Premberg är , Men Iza e nog helt klart snyggast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0