painu vittu

Godmorgon människor , visst är det fint väder ute.. heh?
Vart rätt nice igår , Jag och Sofia drog hem till Tjabbe där Pettsson också var vi drack lite och rökte vattenpipa på Tjabbes balkong , rätt mysigt faktist!
Vid kvart över nio drog vi där ifrån , Sofia till Madde och jag skulle möta Viktor!
Jag och Viktor drog hem bäddade rent min säng och myste och kollade på Tv :)
Idag har vi vart i tvättstugan och slängt in tvätt och käkat massa pommes! Han drog precis till gården och jag funderar på vad jag ska göra! På torsdag ska jag in till stan med min syssling om hon kan, För vi måste fixa Sommarjobb! Så hoppas på det..
Snart ska jag nog hoppa in i duschen och ringa någon och se om den vill ses :) Ciao0o


Kat Von D , Sjukt Snygg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0