sun every fucking day, yeeees!

Gårdagen va väl inte som väntad. Blev lite tjaffs och skit ena ljög och ena inte vem vet jag inte men whatever,  pallar inte bry mig så mycket längre faktist!
Sofia kom ialf och hämtade mig efter jag hade solat och käkat , Så då åkte vi till konsum och träffa min papi för jag skulle få lite pengar :) Sen vidare till tvillingarna så satt vi ute i gropen och chilla i solen men glass, cola och ''wannabe redbull'' .
Viktor kom dit. Efter en halvtimme kanske drog han och jag hem till mig , Jag åt sen vidare hem till honom och sov.
Har nyss kommit hem och ser att det är bra väder idag också :D så ska väl på med bikini och ut och sola!
Kanske träffar Ellan senare med fett najzz.
bye

'' People like you is the reason why we have the middle fingers ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0