Sun is shining!

Igår va jag som sagt i Nacka. Det va rätt kul i början , Sen vart det segt efter ett tag , och då kom min älskling dit :D
Fast vi drog nästan på en gång mot haninge .
I gullmars träffa vi även på Kevin , Samuel och några för dom hade vart på bio!
Vi kom hem rätt sent satt och käka och kolla på tv och gick och la oss.
Idag så har vi bara tagit det lungt och varit barnvakt åt min lillebror . För nån timme sen drog Viktor , Och jag har nyss duschat och sitter ute på min framsida och Solar , skönt som fan!
Vet inte vad jag ska göra ikväll men hopppas på att träffa Madde&Sofia eller något eftersom att jag och viktor åker till mitt landställe imorn med min familj , Så jag kommer inte träffa dom förns på söndag typ :( .
Nu så ska jag steeeeka vidare och kanske smsa någon och hitta på nått kul.
Hörs antingen ikväll imorgon eller på söndag! Pusss SSsY



Hos mig för ungefär ett år sen ..:)

Kommentarer
Postat av: emmy

kan inte du ha en frågestund under tiden som du är borta? :)

2010-05-11 @ 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0