thats the way aha aha i like it...

Drog ju hem till Annelie, Vi käkade och snacka en massa som vanligt!
Målade även mina naglar SVARTA snygg va? .
Sen drog hon vidare till student skiva och jag hem o dega igen.
Sofia ringde nyss och hon ville träffa mig (a) så hon ringer väl mig när hon kommit ut ur duschen!
Får se vad vi hittar på.. drar säkert hem till Maddan eller något kuligt.
Imorgon är det Freeeeeedag fett nice och då blire nog fest tror jag.
Ska föra med Patricia och kanske Cezoo innan får se hur de blir :) hoppas på en kul kväll.
Nej nu ska jag noppa mina ögonbryn och klä på mig.
Sover hos my baby inatt och hör säkert inte av mig mer idag.
Så hare bra heeejdå :D


Saknar dig sjukt mkt gumman!

Hoppas vi ses snart love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0