tjolahopp tjolahej på dig jag äter inte leverpastej?

Ska väl börja med och säga att det blev en lyckad kväll för mig igår ;))) mami och päri drog till ollan och jag och virrepirre va hemma och tog det lungt med min bror ;) blev nog rätt sent igår och idag är jag SÅ JÄVLA BAKIS!
soft va? hehe . 
Och när jag är det så är jag på Iza humör och det e kul och vara med mig då, Är jätte rastlös och flummig , tushtig och hungrig :D

Idag på dagen kom Lisa fisa bajs fisa hem till mig, alltid lika kul o träffa den glada jäveln!
Viktor drog hem efter en stund och jag och bajs drog hem till Sofia som låg helt död i sin säng...
Men inte så lätt för henne att sova när vi kom dit helt speedade och ville ut och åka moped haha , så det gjorde vi och jag tog med mig min älskade sparkcyckel också såklart! Så vi åkte till rampen och där träffade vi 3 coola moppepojkar och Madeleine madrassen sandberg och jag fick köra en moped som såg ut som en cyckel och den va vit :D:D:D:D:D Sen träffa vi johan och rickard där också som va där med sin coola bil som va silvrig ;)
Efter det skulle Sofia hem och käka och då blev jag också hungrig så hon skjuttsa hem mig eller ne.. till kiosken , som tur var hade jag min spark med mig så jag sparka mig hem resten av  vägen  kul va?
Ikväll ska jag hem till Viktor och sova kvar där, Sen i morgonbitti drar jag mot Nacka till dom coola.
HARE BRAJJ JAO SÅ HASCH WEED! kukhei<3


Snygga jag & Beahoe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0