Voi Vittuuuuuuuu!

Igår hängde Samuel med mig och Ellan ut , och vi gick och köpte glass!
Sen satte vi oss vid coola "chillbänken" och snacka lite.
Sen drog Samuel. och jag och Ellan satt kvar och prata lite i Solen, Efter det hem till henne och tog det lungt.
Efternågon timme mötte jag Viktor och vi gick hem till mig käka mat brottades och kollade på Tv :D .
Runt 8 kom Sofia&Madde hit med cigg och kebab haha...
Madde drog typ direkt för att hon va så jävla nervös och kunde inte sluta prata för att hon skulle göra en grej hahah!
Så hon fick en lyckospark, & efter 20min drog Sofia med!
Då gick jag och älskling och mös i sängen för att sova , mysiiigt!
Han drog nyss till skolan,
och jag ska snart börja fixa mig och röra mig mot Nacka! Hare bra kukhei <3

You are the only one for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0