what the f?

Fett chillig dag igår! BlowBella och Ellknorr kom hem till moi, vi satt ute i solen snacka massa skit, Sen dissa kuksugarn oss och drog iväg med simon.
Jag och Ellan drog hem till Jens där han och Samuel var , vi käkade sen drog ja hem och duscha sen gick vi till gropen och Denice gick med oss!
Där va Bella, Simon , Sofia , Anton och madde :) satt där i kanske 2 timmar elr ngt, sen åkte Sofia med mig till Dif för jag skulle kpa tuggummi, Då kom Viktor och vi gick hem till honom låg och prata lite sen satte vi på Den där Mary och somna efter de.
Nu e jag hemma har precis käkat korv med bröd så jävla gott! Typ 50 grader ute så ska duscha snart sen dra mot Sofia! hare bra hej ^^

Saknar dig Rtard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0