where u from u sexy thing?

hej hopp gummi snopp
Åkte som sagt till sötnosen igår som va söt som hade gjort chockladbollar <3
Sov kvar där imorse när han drog till jobbet. Då när ja vakna drog jag hem till Sofia.
Vi hade värsta problemet med hennes hund för att han hade på nått sätt korvat in sig i buskarna så att han hamna på andra sidan med kopplet helt snurrat överallt stackars haha :( . Efter vi vart hos henne ett tag så åkte vi hem till tvillingarna och där va även Alma,Johanna och Bea :)
Dom satt o drack äckel kaffe och tog det lungt.
Vi satt där i kanske 2 timmar och bara snacka massa skit,
Tänkte lite på hur jag ska göra på min födelsedag :D .
Från Madde åkte jag och Sofia till statoil och mötte Kevin&Jocke för att hämta cigg , sen skjuttsa hon hem mig.
Nu ligger jag i min säng och väntar på en Lasagne jag har i ungen. Blev inte att jag träffa Patricia idag så vi får ses en annan dag :/ . Senare kommer ialf (MIN) Älskling hit och vi får se vad vi gör :) Får se om ja skriver mer idaaag om jag har ngt intressant att säga..? hehe. Ciao


haha Mackan och Bella sommarn 08 så jävla skön bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0