who let the dogs out?

Tjoooooo bloggeN!
Gårdagen va fett nice , as varmt väder satt vid berget i Norrby badet och drack öl och sola i ungefär 2 timmar , Med Soffan&Madrassen :) .
Efter Norrby åkte vi till Mias och käka , då kom även Benny och Robin och gjorde oss sällskap! Men dom drog typ direk när Kevin kom. Så då åkte vi till Madde jag duschade och fixa mig lite , Sen åkte vi en snabbis till Valla.
Sen mot Tjabbe! Vi satt hos han och tog det lungt kollade på Tv drack lite och bara chilllllllla.

Vakna nyss hemma. Så ska ner snart och kolla om min morfar e hemma:D har inte träffat han på skit länge!
Sen så ska jag ÄTA ÄTA ÄTA SKIT HUNGRIG <333333
Och efter det vet jag inte kanske Sola idag igen :) Har ju fått massa färg nu på bara dom här 3 dagarna som ja varit ute, Det känns asbra eftersom att ja kan få färg så lätt! :)
Kanske träffas Sofia och Madde snart , och Sen ska jag va med min Älskling<3
Saknar han så mkt för att vi inte sov med varann inatt :( !
hare bra heeedddå


Annelie gumman om du ser det här så RING MIG jag e orolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0