You and I <3

Nu och alltid ska du vara min Bästavän
Vi har hållt ihop i 4 år nu
Du känner mig bättren någon annan
Vi ställer alltid upp för varandra
Vi ser saker på samma sätt
Du finns alltid där för mig och jag för dig
Vi har våra perioder när vi umgås varje dag eller varannan månad
Men vi vet endå vart vi har varandra
Vi har gjort dom mesta sakerna tillsammans
Mycket skratt och tårar saker vi gått igenom
Alla dumheter som vi ställt till med så att vi tillslut fick förbud att vara med varandra haha!
Fan vad vi grät då , Men dagen efter var vi med varann endå
Inget kunde sära på oss om vi verkligen inte ville
Och alla små tjaffs som alltid löst sig så fort vi bara kollat på varandra haha
Ingen kan någonsin ta den platsen du har i mitt hjärta
För den platsen är bara din och kommer alltid och vara .

Isabell Heinonen You and i together we will fight <3
Du är min Bästavän





Always and forever


Kommentarer
Postat av: bella

VAD SÖT DU ÄR! TEXTEN STÄMMER IN RIKTIGT BRA, YOU AND I TOGHTER WE WILL FIGTH. LOVE YOU BESTFRIEND <3

2010-05-08 @ 14:53:45
URL: http://bellaheinonen.blogg.se/
Postat av: Iza

:D <3

2010-05-08 @ 18:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0