1 nov

Tjo hej! Sitter hemma helt ensam och dricker pepsi . Min helg har varit lite knasig som vanligt hihi! Fredag: Var på skit dåligt humör ville bara dö! Men sen kom älsklig och allt blev bra igen! Vi köpte massa gott och sov hemma hos honom. Lördag: Vi vaknade upp kom hem till mig! Min bror hade halloween fest. Senare på kvällen började vi fixa oss och dricka lite öl. Och efter det kom det lite folk hem till mig. Blev rätt dragna och skulle på fest men sen när vi gått upp till evert så var det tydligen inget längre..Som vanligt. Jaja vi fortsatte kröka hos mig och sen gick  jag och la mig!. Igår va jag hemma hela dagen.. Drog över till Jens och var med han,Samuel&Kevin ett tag . Vid 6 åkte jag och Viktor hem till honom för hans syrra fyllde år! Så vi satt och åt tårta sen somnade jag i Viktors säng och sov hela kvällen och natten! Kom hem för någon timme sedan ,Och vet fan inte vad ja ska göra. hejdå





2 bilder! Resten vart suddiga hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0