Guns N' Roses - November Rain


Tjatja , Kom hem runt 2 tiden nångång. Sov hos Älskling inatt , åkte till honom nångång igår kväll. Vi satt och spela ett tag , Var rätt kul men jag är en sån dålig förlorare så vi slutade efter ett tag och kollade på film istället haha :D Minns inte vad den heter , men nånting med Click! Det handlade om en kille som kunde clicka på en fjärkontroll så spolades han fram i framtiden och blabla.. Den var rätt bra :) Så efter den filmen satte vi på en annan med Jim Carrie och somnade till den :) . Just nu är baby på gården........... cool han e jag vet! Men han sa att han skulle komma till mig nångång innan fem , Men den har man ju hört förr så får väl se hur det blir :) . Tror vi ska sova hos mig inatt , & Fram tills han kommer så ska jag bara sitta i soffan och vila för det känns som jag börjar bli sjuk :( usch, Också får jag se om Sofia hör av sig så kanske man möter henne eller något . aaaja får se om jag skriver mer sen puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0