LOVE

Blev en hemma dag för mig idag. Var uppe så himla sent igår kväll så att jag inte pallade gå upp imorse. Har fått svar av Linnea också och hon har inte fått sina saxar än så får bli klippt någon annan dag i veckan eller något. Har inte gått upp från sängen än, Men börjar bli rätt hungrig så ska nog gå upp och käka lite ;) .
Vet inte vad man ska hitta på idag.. Vill verkligen göra något , inte sitta hemma! Är jätte sugen på att åka och sola för det har jag inte gjort på ett tag. Måste fixa mig ett nytt gymkort också för det är så skönt att gymma på kvällarna och sen bara komma hem och gå och lägga sig. Kroppen mår så mycket bättre när man tränar. Jaja vi hörs sen! Ha de bäst Cyah :*


Love you honey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0