Måndag

Tjena heeej! Helgen vart väldigt lyckad. Har vart med roligt folk och bara haft det as kul . Igår efter skolan drog jag & Sofia hem till henne och hämta lite saker, Sen till handen för hon skulle kolla lite men hon hitta inget. Efter runt 4 tiden åkte vi hem till Jennifer och efter ett tag kom Madde&Lisa också. Vi satt och snacka skit som vanligt och drack kaffe haha :D . På kvällen åkte alla utom Madde vidare till mig och Viktor kom hit också. Efter någon timme drog jag,Lisa&Viktor till Maxi och kolla på när Viktor åt och köpte chirre&dirre. Se gick jag och Viktor hem och kolla på pantionärsjävlar , myste sen sov :) ha de braaaa jao hej d d å





Några bilder från dag 2 (fredags)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0