Minä Rakastan Sinua♥

jahapp, Då är klockan 02:31 dårå.. Här sitter jag och skriver ointressanta saker som vanligt vid den här tiden :) . Och Sötnosen sover lika sött som alltid :* . Idag har vi bara vart med varandra och myst som vanligt :) Viktor fick för sig att raka av sig håret , eftersom han fick så långt så det gjorde han , Och jag fick hjälpa till hihi :D kul var det. Har även pratat med Snyggingen Jennifer och hon har bjudit mig&Sofia på middag hos henne imorgon! Fett nice, Vi ska ha det lika mys som alltid sen dra vidare på något party i think (; nice va? aa. Nej men nu ska jag försöka sova Så att jag kan försöka komma upp till skolan imorgon :) Godnatt då , Också vill jag bara säga att jag älskar min pojkvän mest i hela världen! PussPuss ;*


En sliten bild från slutet av sommarn/höstas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0