nudlar!

Hejsan! Duktiga jag har varit i skolan idag :) . Var inget speciellt men vi fick en ny kille i klassen hihi :) . Efter skolan åkte jag&bella till Centrum och kollade runt lite i affärer, Jag kollade på Jacka & skor men kollade inte direkt så mycket för va så himla trött så det kändes att jag skulle somna gåendes. Så jag och bella åkte hem till henne. Jag dog i sängen med en gång och så kollade vi på Dirty Dancing. Sen vid 4 skulle hon hämta sin söta lillebror från dagis , Så gick med henne eftersom det endå är på vägen hem till mig. Så nu sitter jag här och har precis gjort nudlar! Älskling kommer hit om en halvtimme och sen ikväll åker vi hem till honom och sover :)

 
Gammal bild , Hos Ludret <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0