OH MY GAADISH


hejhej! klockan är tio i 8 och vad FAN gör jag vaken?!?!?!. drömde en jätte äcklig mardröm :( tårarna ba spruta och den va helt sjuk .. FY FAN :'( ! vågar inte somna om igen , för vill inte börja drömma det där läskiga.

Igår kväll hade jag ialf det jätte trevligt :) drog till linnea och fixade mig lite för vi kanske skulle på fest, Sen skulle Linnea möta Elin på en cigg så vi mötte Sofia på vägen och drog och mötte henne &  hennes kompis Jennifer och stog och snacka i ungefär en timme eller något! Sen skulle dom dra och vi skulle till lingling, Så vi möte våran Jennifer och gick hem till henne. Vart ingen fest så vi gick till statoil och handla chips , dippi , sprite , cheezballs♥ !!! Sen hem till Ludret igen och satt och snacka en jääääävla massa och drack lite alkohol och käka det goda :D . Det var skit mysigt! Vi måste verkligen göra om det , Gick hem med värsta leendet på läpparna för att jag fått träffa mina tjejor!!! :D♥ . Ha de bra heeeeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0