PURPLE HAIR!

HEJ! Ingen skola för mig idag för att jag är lixom 2 cool 4 school ajjjt. Så fort jag vaknat så hoppade jag in i dushen och sen fixade mig. När jag var klar åkte jag hem till min syssling i Älta! Det var jätte kul och se henne. Var hur längesen som helst. Hennes pojkvän kom även dit och vi satt och kolla på alla avsnitt av Ung&Bortskämd. Pogrammet e rätt bra men guuud vilka efterblivna personer det är som bor där. från 18 till 24 års åldern och dom vet inte ens hur man diskar,dammsuger eller torkar ett jävla golv med en mopp :S herregud snacka om ouppfostrade barn haha :D . Åkte ialf där ifrån vid 9 och Älskling hoppade på min buss så åkte vi hem till mig. Vi har inte gjort något intressant.. Bara tagit det lungt och kollat tv,dator osv. Imorgon så MÅSTE jag och VILL till skolan!!! Önska mig lyckatill , Nattinatti :*

BTW KAN NÅGON SNÄLL JÄVEL FIXA EN NY HEADER (A) ???




Jag & Saknade almiz i lördags! Har inga bra bilder på mitt nya hår !


Kommentarer
Postat av: patti

rakas..

2010-11-30 @ 19:27:04
URL: http://patriciabrejding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0