seg söndag

Hej min helg var lyckad! ;) Fredag: Vakna upp hos älskling, drog hem runt 5(?) och fixade mig sen vidare till vegabaren med moppepojkarna. Efter gick vi allihop tilll en fest långt inne i Kolartorp! Rätt kaosad fest , men det var kul och träffa folk som man inte har träffat på ett tag. Lördag: Färgade håret lila :) & det vart as coolt! , drog sen efter med Älskling hem till Sofia där alla tjejerna var! Vi åt tacos och drack glögg haha . Sen kom det några fler så krökade vi lite grann. Gick hem sen i världens snöstorm på natten. Idag morse kunde man inte ens öppna dörren för det hade snöat så mycket. Väldigt mysigt tycker jag! Älskar vinter men hatar när det är kallt :) . Just nu är Älskling ialf på Ica Maxi och handlar chips och dipp som vi ska mysa med ikväll till en film :) . Skriver mer imorgon Puss :*
(Bilder från igår lägger jag ut imorgon eller senare i veckan)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0